Bloggarkiv

tisdag 19 oktober 2010

Skit också!!

Inte min bästa dag idag! Hade en tid till läkaren idag och hade skrivit fel tid. Kom en timme försent! Fick i allafall komma in resterande halvtimme! Frustrerande!! Vill alltid hålla tiden!! Är ju så viktigt för mig när jag nu har denna tid, så jag vill ju inte förstöra den genom att inte komma!

Var på ljusparty hos en väninna! Såg fram emot att få åka dit! Det enda som oroade mig var att jag skulle bli nedstämd hos läkaren så jag inte skulle kunna åka! Men det blev jag inte. Så jag åkte dit! Tyckte att det skulle bli roligt att få umgås! Men tyvärr så är det väl meningen att jag inte ska göra det! För jag klarar inte av att ens sitta i ett slutet sällskap på åtta personer! Panikångest! Uppstressad, okoncentrerad, hänger inte med!! Allt bara skit!! Men jag försöker, kämpar! Stannar kvar!

Sen säger Sussi: Tycker du var jätteduktig som stannade kvar hela tiden! Jag sa: Ja, fast det var jävligt tufft!! Ja, jag märkte det på dig och en annan väninna Pernilla höll med. Då kom tårarna!!

Blir så förbannat trött på att inte fixa saker som jag har fixat förut! Vet ju heller inte hur jag ska reagera innan jag åker! Hur ska jag veta om jag ska stanna hemma eller inte? Så jäkla frustrerande! Tur så hade jag Sussi och Pernilla att prata med en stund så jag kunde lugna ner mig!! Tack snälla Sussi o Pernilla!!

Talade med min sons pappa i telefon på vägen hem! Var tänkt att jag skulle åka till Tobias i slutet av månaden för att gå på föräldramöte!! Men jag fick säga till Tobias pappa att det är lika bra jag lägger ner det!! För jag vågar inte åka!! Jag kan inte vara bland människor i slutna sällskap! Så är det bara! Men jag vill ju!! Jag VILL!! Blir så jävla ledsen på den här skiten!! När ska det ta slut?????

1 kommentar:

  1. Ewa älskade vännen , du e stark , du kommer att klara detta å komma ut med både heder och förstånd kvar .
    Även om det just nu e jobbigt ,stressigt osv .
    Men jag tror på dig & jag finns här för dig ,i både upp å ner i bergådalbanan .
    Det är det vänner e till för ,tveka inte att ringa !!!....Massor av kramar Pillan

    SvaraRadera