Bloggarkiv

fredag 26 november 2010

Tänk om man finge känna så här varje dag!!!

Är på sådant superbra humör nu på kvällen! Helt underbart och jag är så lycklig!!! Tänk om man fick vara det varje dag och kanske på lite dåligt humör ibland bara! Då hade ju livet kännts sååå mycket bättre! Men nu ska jag njuta ikväll av att jag mår bra!! För i morgon kanske jag inte gör det igen :(

Varför jag mår bra?......Jo, det är för att jag har världens goaste Stjärna!!!!! Den hästen är något utöver något annat! Jag bara älskar henne! Speciellt när vi kommer ut på våra ridturer! Och det gjorde vi idag! Jag chansade och tänkte eftersom hon inte har några skor på sig å jag var orolig för att det var halt så får jag väl prova då! Det gick bra!! Red en liten bit på vägen! Sen in i skogen en låååång bit! Tänkte att vi skulle ta det lugnt nu när vi inte har ridit på ett tag! Men.....den där lilla damen blir såå glad att få komma ut, så det är lite svårt att bara skritta med henne....hehe, hon tar sig egna friheter och vill så gärna, så jag låter henne få göra det också!! GALOPP blev det, men inge het eller busig utan bara glad för att komma iväg ut, lika mycket som jag är!! Speciellt på min Stjärna! Hon är min älskling även om jag älskar Grandie och tycker det är lika roligt att komma ut på henne,  så är ändå Stjärna något speciellt för mig! Hon har och är min terapihäst och kommer alltid vara!

Finns inget bättre än att få komma ut på en ridtur! Man blir såå himla avslappnad och har inte tid att grubbla. Det är bara hästen och jag! Man blir så jäkla tillfredställd av det och det är ta mej tusan bättre än sex! För ridturen på hästen varar längre ;)  Jag bara njuter nu och tänker krama om min Stjärna extra mycket när jag går ner och nattar dem, sen ska jag verkligen njuta och umgås med min familj ikväll!!

Kram på er och hoppas att ni får en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar