Bloggarkiv

lördag 11 december 2010

En sorgens dag!

Åhhh! Jag är sååååå ledsen idag! Grinar och lider med hästägarna och deras hästar som brann inne i natt!! Skulle vilja finnas där för dom och bara krama om dom! Men det var längesen man rände på Botorp så jag känner nog att det finns andra som kramar om dom! Skulle aldrig åka dit bara för nyfikenhetens skull, utan jag skulle verkligen vilja stötta, krama o grina tillsammans med dom! 


Det finns inga ord för det som har hänt!! Ett stall vid Botorps ridskola brann ner i natt! 8 hästar brann inne! Polisen har bedömt det som mordbrand tills de får fram om det skulle vara något annat fel!! Men gud nåde om det är MORDBRAND!! Jäklar om jag fick tag på den personen!! Jag vet inte vad jag skulle göra med den människan då!!! 


Tänk om det går en pyroman i stan som börjar sätta eld på stall!! Då flytta jag in till mina hästar, även om det skulle vara -30 grader ute! Jag kan bara tänka mig in om detta hade drabbat mig o mina hästar! Dom bästa vännerna jag har! Då skulle jag verkligen bli knäckt, skulle aldrig bli människa igen!

Till de drabbade hästägarna i Botorp!! Jag o många med mig tänker på er nu, det finns inga ord för det som har hänt! Skulle så gärna vilja finnas för er nu och sörjer verkligen med er! Jag kommer tända ett ljus ikväll för att visa att jag sörjer och mina tankar kommer gå till ER!! Är så himla ledsen!


Kramar om, kramar om o kramar om er alla i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar