Bloggarkiv

måndag 13 december 2010

En jobbig vecka framför mig!

Helgen har ju inte varit den bästa!! Jag lider fortfarande med de hästägare som förlorade sina hästar i branden!! Det är så himla tragiskt! Jag har verkligen deppat för det och bara tänkt mig in om det skulle ha hänt mig!


Har flyttat de sista grejerna ifrån lägenheten nu, så det är bara städningen kvar! Men då är jag dock inte ensam utan då får jag hjälp!  


Igår var det julfest på skolan här och min dotter var med i Luciatåget. Dom som arrangerar detta varje år är såå himla duktiga som får till det så bra! Det var jättetrevligt!


Nu har jag begravningen framför mig, på torsdag. Det enda jag ser fram emot är att min son kommer hem dan innan och sover hos oss över natten. Har verkligen längtat efter min stora pöjk! 


Livet känns lite tungt just nu, har hamnat i en svacka igen och det känns motigt och omotiverande att ens fundera på å göra något. Känner mig inte ens motiverad att rida, fast att jag vet att det är något jag mår bra av. Men jag tvingar mig inte heller, det räcker med att jag tvingar mig att mocka så det blir gjort i alla fall!


Har inte så mycket mer att skriva! Glad Lucia på er alla! Hoppas att ni har en bättre vecka framför er!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar