Bloggarkiv

torsdag 23 december 2010

Dagen innan julafton!

Fy, vad jobbigt det är att vara jag!! Plockade och donade här på förmiddagen. När min sambo kom hem så åkte jag för att handla julmat och köpa lite julklappar jag hade kvar att inhandla! Jag var aldrig inne i själva centrum, men det räcker tydligen att vara utanför!


Det var inga större problem att vara o shoppa, men det blir det när jag kommer hem! Det känns som hela jag skakar och är uppjagad och det känns som jag inte har andas på hela tiden förrens jag kommer hem! Fattar inte! Jag som alltid har varit social och tyckt om att vara bland människor.....klarar inte av att åka runt stan till olika affärer! Jag blir totalt slut! Känns som jag försvinner mer o mer från mitt gamla jag och inte kan vara den jag har varit förut! Nu känns det som att jag sitter i fängelse, mitt eget fängelse!! Om jag bara visste vad det beror på, varför jag blir så här?? Varför jag inte kan vara den jag har varit! Tycker att livet känns trist och jag blir ju inte socialare av detta! Vad är det som händer???? Fattar inte!! Ska mitt liv vara att jag ska vara hemma på gården och inte få umgås med andra? Visst det går bra när de kommer till mig! Men jag måste väl också kunna får komma ut lite och få byta miljö ibland? Jag blir så jäkla trött!! Jag får panikångest och det tar flera timmar innan det släpper och då är det rätt bra att jag har facebook! Det gör att jag tänker på något annat! Ja, det är mitt liv å gör att jag får höra lite om hur det är där ute hos andra!


Jag hatar det här och hoppas att jag ska få bukt med det här, innan jag blir tokigare!! 


När jag skriver detta så är det julafton, så jag hoppas att alla får en riktigt God Jul!! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar