Bloggarkiv

fredag 24 december 2010

Känns som jag skulle kunna vara utan julafton!

Absolut är det så, men mitt yngsta barn skulle nog inte klara sig utan tomten :)  Har inte blivit människa ännu sedan igår! Så min dag hade ju kunnat varit bättre! Samtidigt så är också min sambo sjuk och är hängig! Så denna jul hade kvittat! Blähhhh! Men min dotter verkar nöjd med dagen och det är svårt att hålla skenet uppe och visa sig glad, när man känner att man bara vill gå o lägga sig och dra täcket över huvudet och även fåååå störttjuta så man mår bättre efteråt! Jag hatar livet som det är när jag har denna ångest! Vill inte leva så här längre! Skit, skit o skit är det!!


Blir så jäkla trött!!! Jag önskar så att jag fick må bra och göra det hela tiden, denna ångest kommer snart ta kål på mig..... i alla fall så skrämmer det mig att den kommer göra det! För när man har ångest så orkar man inte med sig själv och läser man eller hör eller reagerar man på något som man stör sig på så blir ångesten total och då börjar mina tankar.....orkar inte leva mer!!  Jämnt dyker den tanken upp!! Hur länge till kommer jag orka?  Ja, det återstår bara att se! Jag hoppas att jag snart kan få en medicin som passar mig som person, så jag kan börja arbeta igen och komma ut bland människor! Men just nu så skulle det aldrig gå!! Det skulle aldrig göra det!! Men de dagarna som jag mår bra,....så undrar jag vad jag gör hemma.... nästa sekund så fattar jag precis varför jag går hemma och att jag faktiskt är sjuk!!!  Idag skulle jag bara vilja dra mig undan och få vara för mig själv och få ha det tyst runt omkring mig, för jag blir så ljudkänslig. Det är typiskt att man ska känna och må så är en sådan här dag som idag! När man SKA vara glad och positiv och se allt det braiga i julen! Tyvärr, så ser jag inte den så i år! Skulle vilja fly igen,....men det är inte lätt att fly från sig själv och från sin egen skugga :(


Nu talade jag med en go vän i telefon och då började min frustration om min hund Wilma! Jäklar, är så förbannad på henne och hon är nog knäpp i huvudet!! Måste lämna bort henne ett tag så Frej kan få det lugnt den sista tiden han har kvar! Hon är en jävla BITCH och jag är rädd att jag bryter nacken av henne snart! Vill heller inte avliva henne då hon även är världens goaste hund! Men så jäkla dominant!! ....Så nu har jag fått avreagerat mig på det också och det gjorde att jag nu är ARG!! Vet inte riktigt vad jag ska göra!  Bättre jul har jag nog haft än denna! Men sämre jular har jag också haft!


God Jul!!!!!!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar